Свържете се с нас

Getty Images/svetikd

Насоки на Teva за общуване в социалните медии

Управлявани от екипа за Корпоративни комуникации от името на Teva, нашите корпоративни профили в социалните медии споделят обща информация за Teva Pharmaceuticals в световен мащаб и специфична информация в страните, в които работим.

Тези социални канали не са форум за обсъждане на продукти, терапии, състояния или място за съобщаване на нежелани събития или странични ефекти. По-скоро, тези социални профили са за обсъждане на новини на Teva, събития, нашето социално въздействие и споделяне на истории на нашите служители, пациенти и болногледачи. Радостни сме от факта, че можем да общуваме с Вас в социалните канали и с нетърпение очакваме ползотворен и ангажиращ диалог!

Ако имате конкретен въпрос относно нашите продукти или услуги, можете да изпратите запитване през нашия корпоративен уебсайт: https://www.teva.bg/contacts/.

Ако съобщавате за нежелано събитие или страничен ефект, свързани с някой от нашите продукти, моля, свържете се с Safety.Bulgaria@teva.co.il. Запознайте се с нашето Съобщение за поверителност по лекарствена безопасност, за да научите как Teva гарантира безопасността и поверителността на пациентите. Ако имате животозастрашаващ спешен случай, моля, свържете се с Вашия лекар или потърсете местната спешна помощ.

Насоки

Вашите запитвания са добре дошли. Ще се опитаме да отговорим на въпросите Ви своевременно. Поради ограниченията на тези социални канали и регулирания характер на фармацевтичната индустрия, нашите отговори може да са кратки. Когато е възможно, ще се опитаме да Ви насочим към допълнителна подходяща информация или помощ.

Глобалните социални профили на Teva ще бъдат редовно наблюдавани и актуализирани от понеделник до петък от 9:00 до 21:00 часа. За всякакви спешни въпроси или проблеми, молим, изпратете запитване през нашия корпоративен уебсайт: https://www.teva.bg/contacts/.

Социалните канали понякога може да не са достъпни и ние не носим отговорност за липсата на услуга поради прекъсване на платформата на канала.

Когато общувате с Teva в социалните канали, Ви насърчаваме да бъдете уважителни и учтиви, както и да избягвате споделянето на измамно, лично идентифициращо или поверително съдържание. Няма да отговаряме на запитвания отправени на нецензурен език, пренебрежителни, клеветнически или подстрекателски коментари или по теми несвързани с Teva.

Отказ от отговорност

Няма да споделяме конкретна информация за нашите продукти или терапии в нашите социални медийни канали, освен ако това не е инициирано и одобрено от отдел Корпоративни комуникации. За информация свързана с продукти посетете съответния уебсайт на Teva на държавата във Вашия регион, за да научите повече или да изпратите въпрос чрез нашия корпоративен уебсайт: https://www.teva.bg/contacts/.

Не можем да коментираме или отговаряме на въпроси, свързани с правни и финансови проблеми, регулаторни въпроси или патентова информация в социалните канали.

Може да предоставяме връзки към независими уебсайтове на трети страни в публикации и  туитове“. Teva няма начин да контролира съдържанието на уебсайтове на трети страни, нито пък Teva одобрява или носи отговорност за съдържанието на уебсайтовете на трети страни.

Teva не одобрява и не носи отговорност за съдържанието на каквито и да било социални профили, които социалните профили на Teva следват.